قرچک| برگزاری جشن هفته بهزیستی

مراسم نکوداشت هفته بهزیستی با حضور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری و رئیس اداره بهزیستی قرچک در مرکز اقامتی سفیران سلامت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس بهزیستی شهرستان در این مراسم جشن ضمن تبریک هفته بهزیستی به کلیه کارکنان خدوم سازمان بهزیستی کشور به تشریح برنامه های پیشگیری و درمان و بازتوانی بیماران اعتیاد پرداخت.

اردشیر بهرامی در ادامه خاطرنشان کرد: بر اجرای برنامه های چند بعدی مددکاری اجتماعی، روانشناختی،  ورزشی و حرفه آموزی در راستای توانمندسازی روحی روانی و اجتماعی بیماران  اعتیاد مورد تأکید است.  

 معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان قرچک نیز ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی و قدردانی از برنامه های پیشگیری و درمان اداره بهزیستی شهرستان قرچک به تبیین نقش عوامل خطرساز و محافظت کننده اعتیاد در جامعه پرداخت و افزود: اجرای همزمان برنامه های روانشناختی و حرفه آموزی و برطرف کردن موانع پذیرش بیمار در خانواده و اشتغال در جامعه مورد توقع و تاکید تأکید است.

حمیدرضا خدایی راد و اردشیر بهرامی به گفتگوی رودر رو با بیماران مشغول شده و به بررسی مشکلات و مسائل آنها پرداختند.  

در این مراسم مسئول مرکز ماده ۱۵ و ماده ۱۶ سفیران سلامت ضمن ارائه گزارش فعالیت های مرکز از حمایت ها و پشتیبانی بهزیستی و فرمانداری قدردانی نمود.

گفتنی است؛ در پایان برنامه توسط مسئولین جوایزی به برندگان برنامه های ورزشی مرکز اهدا شد.

کد خبر 39984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد